Válság

2009.06.26. 22:34

Június vége van, és kifogytam a melóból! Jól olvasod baszod, nincs több melóm! Ezért verem a brém és a klaviatúrát! Június elején tele volt a naplóm, egészen szeptemberig! Gondoltam, h a mókusokból se lesz elég, még fel kell vennem párat és nesze, elbaszódott az egész, EZ EGY KIBASZOTT FEKETE ÉV!

 A hónap elején egésznap csörgött a telefonom, kapkodtak utánam, válogattam a munkák között, csak a tuti fizető képes faszkalapokat vállaltam be (gondoltam, is, h ez a nagy válság még nincs a spájzban). Hívott Csirió, aki a melóim nagy százalékát adja, h a haverja most lett közös képviselő egy házban és fel kell újítani a homlokzatát, meg a lépcsőházat. Burkolás, festés, kis kőműves meló, tökéletes, mert ehhez még értünk is és a fizetés is biztos. Jelentem, végeztünk, néhány öreglány rikácsolása és pár vén öreg blankoltfaszú okoskodása tette színesebbé mindennapjainkat de elsőre átvették a melót (ez ritkaság) és mindenki tejelt, ahogy kellett. Két lakónak a kecóját is ki kellett festeni, azt is megcsináltuk. Szombaton még lejavítunk és finito.

Két hete kezdődött a gebasz. Három családi ház burkolása és festése volt betervezve júliusra és még egy iskola festésére is pályáztam! A házikókat két hete mondták vissza, mert találtak olcsóbbat, az iskola pedig ma derült ki, h másé lesz. PEDIG, Zénó haverom elvileg mindent elintézett, előre le volt zsírozva, h melyik cég kapja a nyílászárókat, melyik a burkolást stb. ÉS nesze. Az alap ilyenkor, h barátunk felszívódott, nem lehet elérni, de majd holnap este meglátogatom azt a szép kopaszodó dagadt geci fejét!

Próbálok most minden ismerősömnek csörögni, már kuncsorgok a geci munkáért, de mindenki kirúgja az embereit, leépít, vagy csak szimplán nem fizet. Persze most is hívnak sorházakba, de azok soha nem fizetnek, nekem meg a mókusokat fizetni kell. Nagyon tré a helyzet, és nem tudom, h mikor fogok kilábalni. Szerencsétlen melósok hétfőtől határozatlan ideig szabira mennek én meg tönkre. Persze máshonnan is jön zsé, mert társtulaj vok néhány üzletben, de ilyen mélyen már jó rég voltam.

Henivel is baszakszik az élet, szarrátörte a verdát, naná, h nem ő volt a hibás, a buzika nem adta meg a jobb kezet a stiftjével. Szerencsére senkinek semmi baja nem lett, de minden gyűrődött, mint a faszomon a bőr, a biztosító meg gazdasági totálkárra vette a vasat (japán kocsi soha többet). Aztán nagymuterja lebetegedett, öcsikéjét, Csucsukát meg nekem kellett felszabadítani, mert levert vmi pápaszemes kis genyót, mert az stírölte a kukker mögül a lotyóját a dizsibe. Mondanom se kell, h azé volt ekkora szupermen, mert ott volt még 8 haverja, a kisnyomival meg egy másik hasonló elbaszott figura szürcsölte a törpihörpit. A rendőrségen néztek rám, h mi közöm ehhez a kis majomhoz, de végül csak kiengedték. Csucsuka hazafele lökte a keménykedő rizsát, h mennyire szarráverte a gyereket és most már érzi magában az erőt meg, h férfi lett 17 évesen, úgyhogy senki se baszakodjon vele, mert azt lebassza mint a szart. Gondoltam, akkor irány a terem buzikám. Józsi bá az edző üdvözölte Csucsukát, (nyomott egy laza gyomrost), majd megállapította, h „lesz ebből még keményszar”. Kopival iskolázott, aki volt profi, most illegális meccseken vesz részt amikor szabadlábon van, és mellette egy budai szórakozóhely portása. Nagyon gyors, pontos és állandóan elborul az agya. Mindig szarráver, de bírom a kiscigányt, mert frankón rábaszok ő meg vissza és nincs sértődés, sőt! A többi kis gecire meg állandóan vigyázni kell. Szóval az alapokat megmutatta a mester, kis árnyékolás, zsákolás, lengyelbox és iskolázás. Olyan sallerokat kapott, h már nekem fájt, de a végén elég ügyesen levédte. Egész jól mozog. Aztán Kopi mondta, h majd ő tanít neki pár figurát, ne szarjon, nem fog fájni (Csucsuka már fel se bírta emelni a kezét). A végeredmény 30 másodperc a ringben, időszakos halláskárosodás, vérző orr és pár moncsicsi. Hazafele elaludt a hátsó ülésen, mint egy 2 éves gyerek, az anyja meg kiabált velem, h mi a gecit csináltam a kis ratyival. Mondtam, h embert próbálok faragni belőle, amire jött az ugatás én meg rájukbasztam a kaput és hazamentem. Remélem ezek után nem kell vasárnapi ebédre menni, mert már a faszom kivan a szar főztjétől.

Kopi meccse tegnap volt, elit környezetben, egy istállóban a határnál. Kicsit se feltűnő a sok külföldi rendszámú verda és a sok nem magyarul beszélő zsíros cigány euró köteggel a kézben. Józsi bá nagyon büszke volt, tanítványa péppé verte ellenfelét két menet alatt, szerintem még most is varják csórót. Kopi kapott egy óriási balost, amin felkapta a vizet és letarolta a gyereket. Az ütéskombinációt se nagyon láttam, csak azt, h a pali már fekszik és vérzik a feje. A csávót fellocsolták, és máris jöhetett a köv. meccs. Szóval tudnak ezek az emberek lazulni még a válságban is!

Valószínű, h mostanában többet fogok sztorizni, mert időm mint a tenger…

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsipapa.blog.hu/api/trackback/id/tr561211021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása