vOK!

2009.11.05. 17:25

Az előző sztori óta eltelt egy kis idő, amit nem a legjobb körülmények közt töltöttem. Igen basszátok, előzetesbe. Kb. 2 hete vok kint és azóta élvezem az élet minden pillanatát.

Késő este jöttek a genyák, ordítottak, h toljam ki a picsám. Nem ellenkeztem, pofám lapos volt, boxerbe és trikóba kicsoszogtam, lefeküdtem a földre, stb. stb. A vád egy vicc. Azt hittem, h a szomszéd miatt, vagy más kisebb stikli miatt látogattak meg hívatlanul, de ehelyett, egy olyan dolog miatt, amihez közöm nincs. A legszebb, h ahhoz, hogy tisztázzam magam, 3 hónap kellett. Jól van, nem kell türelmetlennek lenni, mondom a témát:

Kocsikáztam régi faszkalap ismerősömmel (később kiderült, h lazán hátba szúr), nevezzük Attilának, aki rátalált a tuti bizniszre. Annyira tuti és annyira biztos a milliózuhatag, h mondtam, engem nem érdekel. Nem is értettem, h mi a faszért baszom el az időmet és a benzinemet egy ilyen majomra. Gondoltam hazaviszem, de útközben meglátott egy fiatal gyereket a járdán és kiabált, h álljak meg a srác mellett. Megálltam, én barom. Ez a szerencsétlen amint kiszállt, vipera elő és elkezdte verni a srácot. Közben egyre többen lettek a környéken, de ez a hülye le se szarta, csak ütötte a földön fekvő nyikhajt. Kiszálltam, betuszkoltam ezt a buzit a kocsiba és elhajtottam. Az áldozat, egy 24 éves bogyós csicska, aki sok lóvéval tartozott, de úgy gondolta, h törlesztés helyett, dobbant. Rábaszott, mert kicsi ez a város és nem tudsz felszívódni, csak ha külföldre vándorolsz. Szóval, az eset után hívták a mentőket és a rendőröket. A rendszámom felírták, és vmelyik bennszülött még fotót is készített rólunk. Faszom XXI. század.

Szóval egy ilyen kis geci miatt vittek be, és „szophattam azt a jóságos gecit”. Amikor mondták, h mért szeretnék egy jó ideig élvezni a társaságom, nem akartam hinni a fülemnek! Emberölés a vád, mert az agyatlan lenyelte a nyelvét de senki nem vette észre.

Mondtam, h semmi közöm az egészhez. Kb. 30x ismételtem el ugyanazt a sztorit, de baromira bent akartak tartani. Attilát, 2hónap alatt találták meg, amihez a lángészok tuti bevetettek pár sámánt, látót és egyéb hárshegyről kiszorult szerencsétlent. De ezzel se voltam beljebb, mert végig rám vallott.

Sok agyalás, pénz, fenyegetés, megvesztegetés eredménye, h Attilát egyetemre küldték, engem pedig felmentettek. És persze a szerencse is mellém szegődött.

Az építőipar áll, vagy ha melót kapok, akkor tuti jön a baszakodás a fizetésnél, így váltottam: Egy arab ismerősömmel nyitottam non-stop ABC-t. Pontosítok, már 1 hónapja vártam, h tisztázzam magam, amikor Raad pénzt kért, én meg adtam, cserébe 50-50. Az az igazság, h Raadot alig ismertem, itt végzett gépész (végre egy tanult ember), de lám, szerencsém volt vele. Az egész bizniszt ő viszi, én csak most kezdek belelátni és beletanulni.

Anyagilag annyira szarul állok, h eladtam a kocsimat. Persze kellett egy másik, így hívtam Lakit. „Van itt neked valóóó!! Gyere, olyan patyolat Ötöst hozott a Tyutyuka, h beszarsz!” . Lakiról tudni kell, h minden hájjal megkent figura, aki mindennel foglalkozik, legyen az festmény, fém, autó, lom, esetenként az asszonya, illetve női rokonai. Na jó, a nők futtatásával már felhagyott, mert vastag lett. Ha ránézel, akkor azt hiszed, h vmi csóró csöves, akinél max egy stampóra való van, de ennek a gecinek még a bőre alatt is szuszog pár milka. Autókereskedésében kb. 100 autó áll, csak német és amcsi verdákkal foglalkozik, mert szerinte a többi (francia, olasz, koreai, japán) a köcsögöknek való, persze ő egy régi Accordot (benzin/gázost) nyúz...

A lényeg, h kimentem, megnéztem a patyolat ötöst, majd egy másik patyolat mergát is, mert bömösünk egyrészt nem nagyon akarta az összes hengerét használni, másrészt olyan büdös cigányszag terjedt a bőrből, h a taccs már kopogtatott. A Merga motorikusan jónak tűnt, de kívülről tákolmány voltt és a próbakörön úgy kopogott a futómű, meg dobálta a seggét a kanyarokban, h hagytam a picsába. „Jajj, hát ez nem mai daraab! Papa, mivel régóta ismerjük egymást és tudom, h szarul állsz, engedek az árból!” Gyors pacsi, aztán laptop elő és hasznaltauto.hu. 2 napig skubiztam a kocsikat. Szégyellem, de még egy pözsót is megnéztem bánatomban, majd rátaláltam egy w140-esre. Pepével (aki az autószerelőm), meglestük a masinát. Bécsi út, szép kecó, fűtött garázs, szimpatikus tulaj, ez így egész jó kezdet! Pepe nagyon vágja ezt a típust, azonnal nekifeküdt, közbe a pali nyomta az esti mesét: „A németektől hoztuk be még a kilencvenes években, végig én használtam, illetve az asszony. A bal eleje törve volt, jobb oldala húzva, de javítottuk! A motort már megbontottuk, a futóműve pedig felújításra szorul, de az ára még így is reális. ” És tényleg! Pepém bólintott, én csengettem, írogattunk, majd léptünk. 3 nap alatt készült el a varázsló, és azóta is nyúzom a bálnát!

Arról, h köv bejegyzés mikor lesz, fingom sincs, mert nem lehet tudni, h este ki csenget!

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsipapa.blog.hu/api/trackback/id/tr141502954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása