Kis szopás

2009.05.26. 03:30

Szóval, bevállaltam még januárban egy házfelújítást. A gazdi egy nemrég szabadult testvérpár, akiknek nem volt elég a csücsülés így jelenleg a németektől hoznak be törött kocsikat, (persze nem csak benzin van a roncsokban). Atis a fiatalabb, kb mint egy pitbull, hegyes fülekkel, a bátyóka meg mint az Ogli G, széles, magas, kerekfejű, és olyan büdös, h a szoba másik felébe keresek mindig vmi pakolni valót, amikor beszélünk (gondolom a víz drága arrafelé). Persze gyorsan gazdagodnak, első héten egy szaros japó jeep, utána meg Q7.  

Szóval a sztori: Már az első nap kavarás ezerrel, ahogy ez lenni szokott, az alapfelállás szerint festünk, burkolunk, dryvitozunk, ezzel szemben burkolás és garázsépítés lett a vége. Első nap jön Ogli, hogy -A festésre az árajánlat így utólag mégse fasza! Drága lett a vége és, h van az Atis régi haverja a Misi, aki kibaszottul ért mindenhez (mi csak kóklernek hívjuk ezeket), és hogy ő most januárban kúrvára megszorult és napibérbe eljönne neki falat kaparni. Szal nem-e lenne gond, ha csak a burkolás lenne?! Mondom, - Dehogy gond tesó, azt leszámítva, h ez a 3mókus akit idehoztam festő, mert a burkolók pont a Tetkót burkolják, és gondoltam akkor fent ezek kifestenek. Na de üsse faszom, csak holnapra ne találd ki nekem, h akkor a burkolás is ugrott, mert leszopom magam! Másnap vittem két srácot, akik nagyon tutin lapoznak, csak picit napbarnítottak még januárba is, (na nem azért, mert túlfizetem őket és a faszukat áztatják télen a tengerparton). Jenő és Muki jól összeszokott páros, nagy önérzettel, hisz ők cigánynak született romák, mert dolgoznak keményen (na meg lopják tőlem a csemperagasztót). És akkor jön Ogli, h ő a Misi, az ezermesterünk és a Misi sógora a Tomi aki szobafestő. Misi még elment a tréningnacijával és az alkoholista fejével, nade ez a feketehajú, magát nagy hungaristának tartó Tomi, telibebaszhatja a kúrva anyját, így első ránézésre. Tudtam, h itt még gecizni fog Jenőékkel, de nem féltettem a srácokat, belevaló konfliktust kereső emberkék ezek…

Én léptem a picsába, és vártam, h majd Jenőék hívnak, h a nagy magyarbarátunk leesett a létráról. Nem így történt, délután visszamentem megnézni mire jutottak, mire a Jenő már szalad hozzám, h - Nézd meg, hogy glettel a kis köcsög! És akkor látom, hogy a harcosunk két kézzel simizi karcosra a falat, szóval ez úgy festő, ahogy a Jenő felesége (aki a Népligeti aluljáróba árulja a paprikát) őstermelő. Két napig bírták a majmok a közös ketrecet, aztán bekattant a kis székelyhimnusz, reggel már előadást tartott, h a cigányokat irtani kéne aztán úgy tett, mintha lelőné az ujjacskájával Öcsikét, aki a Mukiék SM-je (segédmunkás). Persze erre vártak, Öcsike olyan állast baszott rá, h szimpatikus barátunk feje a gipszes zsáknál landolt, és ott jó roma szokás szerint kapott még pár rúgást is. Érdekes módon, nem volt több balhé, csak nagy köszönések és haverkodás, erről ennyit. Majd teltek a hetek, mi már a pincét is kiburkoltuk, amikor is a dryvit is kicsúszott a kezemből, merthogy a Misiék még ahhoz is értenek. Mondom a tulajnak, h - Baszod, ha ezek úgy értenek a dryvithoz, mint a festéshez, akkor többe lesz neked ez az egész, mintha én csinálnám meg, mert ezt így 2x fogod dryvitozni,!-Nyugodj meg Papa -jött a válasz- van itt még meló, kéne csinálni egy garázst fából! Mondom -Te azt hiszed, h ezek majd hirtelen ácsnak képzelik magukat és ideszarnak egy garázst? Sőt inkább beszéljünk az elmaradt 3kilóról, aztán a garázsról! Na gyorsba leszámolt a 3helyett 5öt, hogy a fát is vegyem meg..

Persze csoda történt, Jenő reggel felkelt, majd rájött, h neki van affinitása az ácsmunkához, majd arra is, hogy van egy ács unokatesója a 100ból a Csemét, aki most szabadult. Baszod, Jézus a kanyarba sincs.. Szóval, zökkenőmentesen elkészült a fából vaskarika, zsindellyel, billenő kapuval együtt, ami annyit jelent, h kétszer visszabontattam a tetőt, mert igen érdekesen állt, majd Atisból nagy nehezen kihúztam egy kis lóvét a falmerevítésekre is.. Végeztünk, jöhet a foghúzás:

-Nos, remélem meg vagy elégedve a munkánkkal?!

-Igen persze.

–Akkor a piszkos anyagiak!

-Hát az a helyzet, h a cipó egy része nálam, de 2kiló majd csak jövő héten lesz meg!

-Nem probléma, akkor számoljunk! (azt hittem, h fél milkáért kell majd brusztolnom)

Nos, ahogy ez lenni szokott, a jövő héten kaptam kemény 50ropit, majd a másik héten megint 50-et, és most ott tartunk, h két hete semmit, mert előzetesben csücsülnek..

Persze ez az összeg lófasz, mert olyan árat adtam, h ha 500at bukok, akkor is pénzemnél vagyok.. Szerencse, hogy egyáltalán fizettek, mert ezekkel még keménykedni se lehet, mert nagyobbat basznak vissza, aztán csak szopócső van, amihez már kúrvára öreg vagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsipapa.blog.hu/api/trackback/id/tr811143979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása